středa 29. dubna 2015

Přítelkyně zeleného údolí



Milý světe,

psychologové říkají, že koukat do zeleně, na zelený obraz nebo si vymalovat zeleně pokoj prý uklidňuje. Takže jestli jsou na tom vaše nervy tak jako ty moje před blížícím se zkouškovým, kdy trávím celá SLUNEČNÁ odpoledne v knihovně a doháním co se dá, mám tu pro vás/nás všechny pár zelených obrázků, aby všechny stresy na chvíli utekly.

Ač to zní, že jsem konvertovala na buddhismus a totálně se zbláznila, není tomu (ZATÍM) tak , ale dochází mi fantazie na originální úvody článků, takže mé první řádky měly celý svět naladit na fotky z nádherných jezer, která se nacházejí v národním parku Picos de Europa, přesněji na jeho asturské straně, protože park je součástí  Kantaberského pohoří, které se táhne rovnou přes tři provincie.

Enol a Ercina. Ne, to nejsou jména pro křečky nebo nové epidemie, ale právě názvy jezer, která tady najdeme. Souhrnně se jim ale říká Lagos de Covadonga, protože právě z městečka Covadongy k nim dojedete za dvacet minut autem. I my se tam jeden víkend vypravili, protože každý správný Astuřan musí tohle prostě vidět. Bohužel počasí nám příliš nepřálo, takže jsme byli v mžiku promočení a fotky nejsou až tak povedené, protože vrcholky hor tyčících se nad jezery měly pěknou bílou čepici z mlhy. Nicméně tam bylo opravdu nádherně a člověk si zase tou zelenou nádherou dobil baterky.

Covadonga :




Jezera:











A ještě přidám jeden kradený obrázek (aby bylo vidět, že je to tam fakt krásné, když svítí slunce, máte vrtulník a kvalitní foťák :D) :
 
Zdroj: internet
 Všechny ty krásné výhledy mě přiměly přemýšlet, jestli se vlastně cítím líp ve velkém městě nebo takhle v klidné přírodě uprostřed ničeho. Jestli jsem spíš městské děvče nebo přítelkyně zeleného údolí..:D A myslím, že ač jsem milovník atmosféry pulzujících metropolí, kde si s radostí vychutnám šálek dobré kávičky a pozoruju cvrkot kolem, stejně má čistá příroda něco do sebe a ke svému životu ji nutně potřebuju. Takže, bych řekla, že jsem tam, kde mám být. Kde jinde totiž můžete na jedné fotce spatřit krávu, která spokojeně přežvykuje svou biotrávu a za ní mít panorama paneláků, moderní skleněné budovy nemocnice a historické katedrály? 

No, jedině v OVIEDU. :))


Žádné komentáře:

Okomentovat